ehm..

Livia om gött!:
Hej på dig tjejen, jag är en tjej på 20 år som kollar runt lite på yngres bloggar. Jag har hört och förstått att barn börjar göra vuxna saker mycket tidigare nu för tiden, t.ex. Dricker alkohol, strular och har sex. Så jag undrar är det någonting du och dina kompisar håller på med? Eller jag vet inte hur gammal man brukar vara, bara undrar lite ;)


svar:hejhej! För det första jag är 11 år och för det andra NEJ! haha vad var detta för fråga lixom!
Jag dricker inte alcohol även om vänner/äldre gör det! Och mina kompisar gör det inte häller om
jag känner dom rätt haha.. Nej jag är oskuld och vill inte bli av med min oskuld innan 15! Strular är la inget konstigt men det är inget som jag vill göra i denna åldern haha! Sjuk fråga men den var roligt ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0