Hemma efter en sjukt rolig dag!

hejhej, Har presic kommit in från en underbar och sjukt rolig dag!
Vid Halvtolv ungefär stack jag och Tea till stan. Det blev inget köp
men jag la undan ett par tights/byxor as söta var dom och dom
passade perfekt! Sen gick vi vidare till gallerian tittade lite där
sen drog vi och fikade:) Efter stan så var jag Tea och Josefin
hemma hos mig och hade lite kul. Vi stack ut på gården och
träffade Amanda där för hon sålde kakor och bullar,
Jag köpte en cupcakes för 5 kr.Amanda och hennes lillebror
hade sålt på torget med men dom hade över typ 10 bullar
och annat så hon sålde på gården:) 
Efter det så var vi med Klara och Bejate och hade jätte
roligt, Vi var på dagis  och massor av annat tack för
en sjukt rolig dag! Ska dra ha det bra puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0