Jag börjar om!

hejhej! Ni kanske ser att jag har ny header och ny desgin:)?
Jag tycker den blev rätt så bra inget komplecerat eller så.
Men jag börjar om på inläggen med det är jobbigt och ha så mycket!;)
Man måste ju ränsa inläggen och få ny desing och sånt ibland.
Jag tycker bilderna på headern är jätte härliga det är ju både
Sommar Gymnastik och Fashion! Själv älskar gymnastik det är det
bästa jag vet! På headern så brukar det ju stå blogg namnet?
Det har jag alltid tyckt varit jätte fult och jobbigt men nu vet jag
hur man fick bort det, super änkelt var det tycker jag haha:)
Jag tycker min blogg ska förbättras lite så kom med förslag
om vad jag ska lägga ut mer om och annat sånt så är ni
jätte snälla och söta läsare♥ Det är ni alltid men endå;)
Ha det bra puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0