Kissies tävling!

hejhej, Jag är med i kissies tävling!
Man skulle skriva om ett iphone skal så
jag får la göra det!

Det iphone skalet är min favorit för att jag älskar att gå på Discon det är jätte roligt.
På Discon är det ju oftast Disco kulor och glitter & Glamor!
Och om du tittar på iphone skalet är det ju också glitter och Glamor♥
Det är också mitt favorit Iphone skal för att det är så snyggt och fint
Medans nästan allihopa har enfärgade eller typ något möster på?
Så detta var varför jag tycke så om det iphone skalet!

Här har ni Iphone skalet!
http://www.mrgizmo.se/products/hollywood-bling-2.0-light-silver-rainbow-till-iphone-4.html


TÄVLA NI MED!


Jag tycker att ni också ska vara med man kan ju vinna en
skir bra grej titta
http://www.kissies.se/page/5 så får ni veta
vad det är! PS: Tävlingen slutar redan 23:00 ikväll så pass på!










Kommentarer
Postat av: Joline

Hej! Går du i gymnastik? Vilket lag? Tävlar ni mycket? Vad gör du för saker på trampett och tumbling? Svara gärna i ett inlägg, kram <3<3<3333

2011-07-11 @ 12:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0