Lyckat!

hejhej, Jag kom presic innanför dörren efter en sjukt rolig kväll!
Det började med att jag Emma & Josefin,fick stjus ner till Elin ,
för att hon skulle ha tjej middag! Vi åt tacos det var jätte gott,
tycker jag (aaa' Men när vi satt vid matbordet så skulle nartuligtvis
Madde välta ner min gaffel så nu är vi ovänner.. HAHA, ne skojja:)
Men det var sjukt rolig vi tittade på film dt var roligt filmen var as bra!
Men sen vid nio så gick alla hem. Efter allting var jag med Emma Madde
Josefin Jenny & Angelica! Vi gjorde typ inget cyklade runt och hade roligt
snackade och annat:) Sen skulle typ alla hem så då drog vi också.
Nu ska jag titta andra grejer, Älskar er babes puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0