svår fråga?

hejhej, Det var en tjej som svarade på var min bästa vän hette.
Jag gjorde ju en sån skämtbild med lite olika frågor...
Haha det är klart det är du Felicia älskar dig bästavän♥
Men har presic fixat mig lite ska snart dra ut en sväng ;)!
Hur mår ni idag? jag mår toppen ifall!
Igår på kvällen var jag med Olivia och vi övade på en grej
som vi ska visa upp på Grillfesten det ska bli skit kul!
Man är typ ute till 3 och alla barn är med skit rolgit är det!
Haha, förra året eldade vi i sandlådan sjuuukt roligt!
Puss♥


               

felicia   om Frågestund!:

jag kan svara på en fråga, din bästavän heter felicia ;) <3




Svar: hej bästavän! Det är klart somfan att hon heter Felicia♥



 

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0