Svar på kommentar!

  Ida om outfit!:
Hej :D
Har nyss börjar på pluskassan och det är den bästa sidan ever! :D
Jag har redan fått 60 kr för all bli medlem gilla deras grupp på facebook och blivit medlem på 2 sidor!
http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=36243 är sidan, tackar gud att den finns!


SVAR: hejhej! Jaha okej , varför är det den bästa sidan haha fattar inte riktigt:)
Men vad bra att d har fått 60 kr på några dagar då eller va :)?
Jag ska ta och titta in på sidan och se efter lite:)
Tack för tipset och tack för du kommenterar:)
Kraam!
14 Juli, 16:15  
Linnéa   om outfit!:
Jättefin blogg. Kika gärna in på min och kanske lämna en kommentar? :)
Ifall jag har tid så får du såklart en kommentar tillbax.

SVAR: hejhej! Åh tack vad glad jag blir.Kikade in på din när jag läste kommentarerna, Din var med jätte fin:) Haha ja det är klart jag ska
göra! Kanske ett länkbyte vi får prata mer om det :) Puss!
14 Juli, 16:08  
Matilda om outfit!:
Hejsan.
Bli dagens blogg! :D
Jag röstar fram vinnaren på Lördag ! :)
Kraaaaaaaaaam

SVAR: hejhej! Japp ska kika in och titta:)
Jag ska ställa en fråga till dig, Tittade på din blogg såg att du hade Kanin
Villken ras och vad heter den och hur många veckor/månader, Är den?
Ha det bra kram!

Kommentarer
Postat av: Emmie :)

Hihi Wilma det där var inte ens några frågor x)

2011-07-14 @ 23:49:51
URL: http://emmieelsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0