Tack wilma

hejhej, Jag vill börja med att tacka Wilma för att hon hjälpte mig med min bild i Menyn där det står saker om mig
och för att hon satte in min header, Och bytte text Tack! Men idag har jag varit med Saga Wilma h & Ellen, Det var jätte skojj vi titta på tv sammtidigt åt vi kladdkaka som jag och Ellen gjorde. Och Saga å Wilma kom med Muffins allt var jätte gott! Sen åkte jag och Ellen till hennes mammas kille för att äta där! Maten var supergod och välgjord! Jag och Ellen var med hans lilla 4 åring Adam och busade med honom och hade jätte roligt hiih han är så söt tycker jag♥  Vid nio cyklade vi hem, När jag kom hem satte jag mig och myste med Mamma och Pappa! Imorgon blir det att titta match med Saga & Wilma om det inte regnar. Ha det bra mina små sockerbitar puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0