tjosantrosan..

hejhej,haha skämta lite på rubriken hade typ inget att skriva!
Men idag har jag varit med Ellen först vi gjorde typ inget så
efter typ en timme stack vi hem. Sen kom Amanda och frågade
om jag och Josefin ville hänga med till stan och för Josefin blev
svaret "NEJ" och för mig blev det "JAAAAA" haha älskar att shoppa
ilovit♥ Men det blev inget köpt för mig hade ju inga pengar med mig ska
ju till stan på Onsdag då blire shopping! Senare på kvällen så var jag med
Thilda Anna Josefin & Emma, det var la okej vi gjorde typ inget satt och snacka
och var inne hos Emma! Innan vi stack in till Emma så hittade vi en as söt igelkott
hihi sär stog vi typ och dräglade i 20 minuter haha... omg den var ju så söt?
Men ha det bra älskar er babes puss♥


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Nu har jag kört igång en tävling där man kan vinna en valfri klocka, var gärna med :D

http://smnmode.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-valfritt-damur-fran-runnsse.html#comment

2011-07-19 @ 11:32:49
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0