Svar på tal!

Joline om Kissies tävling!:
Hej! Går du i gymnastik? Vilket lag? Tävlar ni mycket? Vad gör du för saker på trampett och tumbling? Svara gärna i ett inlägg, kram <3<3<3333


SVAR: hejhej! Japp jag går i gymnastik:) Jag går i Varbergs gif!
Nej det gör vi inte jag går inte i tävlings gymnastik ;)
hmm... På trampet så gör jag volt i bland,Långkullebytta och massor av annat:)
På tumbling gör jag oftast Handvolt rondat hjular går på händer , Står på händer,
Och lite annat! Ha det bra kram!

Kommentarer
Postat av: joline

Tack för svaret, jag går också i gymnastik men i tävlingsgymnastik :) fast inte i den staden du bor. Visst är gymnastik det bästa som finns? :D

2011-07-11 @ 21:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0